piątek, 19 grudnia 2014

Serduszkowy zawrót głowy

Pisałam Wam wcześniej, że praca na drucie wre! :) Dziś wreszcie udało mi się skończyć zamówione 50 sztuk serduszek do przedszkola Bartusia na Dzień Babci i Dziadka. Co prawda do uroczystości jeszcze mnóstwo czasu, ale prawdę powiedziawszy na styczeń mam nieco inne plany i wolałam szybko się z tym uporać. Czy odbyło się to szybko - to już nieco inna sprawa :))

W planach na ten tydzień mam jeszcze 2 czapki... na ile jest to realne - trudno powiedzieć. Niemniej, jedna na zamówienie, druga w prezencie gwiazdkowym, więc czasu za wiele nie zostało...

Ale do rzeczy - kilka fotek mojej niemal miesięcznej pracy :))











Link do wzoru serduszek podawałam w poprzednim poście - tutaj.

***
Pozdrawiam serduszkowo! ;))



5 komentarzy:

  1. Śliczne , i tyle na raz to musiało być monotonne chyba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, było... :) Zdecydowanie bardziej wolę pojedyncze projekty :))

      Usuń
    2. Też niespecjalnie lubię w kółko to samo robić , ale jak mus to mus :)

      Usuń
  2. wow ile pieknych serduszek :) ktos tu musial sie napracowac przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że w każde serduszko włożyłaś tyle samo wysiłku, bo wszystkie takie śliczne i równiutkie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kolorowe-szydelkowe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń