środa, 31 grudnia 2014

Czapka - pszczółka

Witajcie - tym razem już naprawdę po raz ostatni w tym roku :)

Przede wszystkim witam nowe osoby w grupie obserwatorów :) Bardzo mi miło, że jesteście - tym większa radość z tworzenia i dzielenia się nowościami na blogu.

Ostatnim w tym roku ukończonym projektem jest czapka-pszczółka zrobiona na zamówienie dla pewnej ślicznej dziewczynki :) Robiona wg zdjęcia stąd z pewnymi praktycznymi modyfikacjami. Robiłam ją a w powietrzu czułam wiosnę... (tak długo jak nie wyszłam na dwór :)) W sercu i na drucie wiosna... a za oknem śnieg i dopiero początek zimy :) Tęsknię za latem! A Wy jak znosicie te minusowe temperatury??

No dobrze, do rzeczy - moja pierwsza pszczółkowa czapka - voilà!


Mam nadzieję, że pszczółkowa czapka przypadła do gustu nowej właścicielce... :)



Z okazji Nowego Roku życzę Wam spełnienia marzeń, ciągłej inspiracji do tworzenia, wiosny w sercu i samych pogodnych dni! Oby rok 2015 przyniósł wyzwania na miarę sił i obdarzył radością z ich realizacji!

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

***

15 komentarzy:

  1. Czapka jest boska!!! Jak zresztą wszystkie Twoje prace :) Przejrzałam trochę Twojego bloga i muszę przyznać że talentu i pasji Ci nie brakuje :)))
    Czapka sówka piracka jest niesamowita, muszę też taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mnie ta piracka też zauroczyła... wyróżnia się z tłumu, nie da się ukryć :) Jak zrobisz - koniecznie daj znać! :D

      Usuń
  2. Super czapa , ja kiedyś też myślałam o podobnej pszczółkowej ale czasu brak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deficyty czasowe to jednak zmora wszystkich, co zrobić... na szczęście jednak znajdujesz czasami wolne chwile bo cudeńka u Ciebie regularnie się pojawiają. Oby inwencja twórcza nas nie opuszczała w tym Nowym Roku to i czas się znajdzie :P

      Usuń
  3. Zimę lubię na nowo widząc radość na twarzach dzieciaków po zabawie na mrozie :)))
    Pszczółka urocza! :)
    Udanej nocy sylwestrowej i samych fajnych chwil w 2015 życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jedyne przyjemności... pod warunkiem, że jest śnieg. A u nas śniegu niet tylko nos marznie niemiłosiernie... oj, ja jednak jestem ciepłolubna :D Wzajemnie - udanego Sylwestra i wszystkiego najlepszego w 2015!

      Usuń
  4. rewelacja - napatrzyć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maniusia :* czekam na Twoje cudowności na blogu!

      Usuń
  5. Fantastyczna czapka :) Dziękuję za wizytę, zostaję u Ciebie.
    Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, fajnie że jesteś :D Również wszystkiego dobrego życzę!

      Usuń
  6. Rewelacyjna! Jestem przekonana, że właścicielka głowy będzie zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna czapka i na pewno mojej córce by się ona spodobała. Zresztą chyba ma ona tą pasję po mnie i lubi nosić różnego rodzaju czapki i czapeczki. Ja aktualnie czekam na zamówione fascynatory https://hatfactory.pl/17-fascynatory gdyż jeszcze takich rzeczy nie miałam okazji mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń