poniedziałek, 10 listopada 2014

Podkładki pod kubeczki - DIY

Dzień bez kawy to dzień stracony :) Nie ma to jak kubek gorącej kawy z mlekiem i pianką... :) A skoro gorąca kawa to i problem z brzydkimi śladami po kubkach na meblach. Truskawkowe podkładki pod kubeczki wytrzymały trochę czasu, ale 4 lata zrobiły swoje... i trzeba było w końcu je zmienić. Zresztą nijak nie chciały pasować do różowo-biało-fioletowo-szarych tapet na ścianach.

Zauroczyły mnie zdjęcia podkładeczek, jakie znalazłam w sieci. Nigdzie nie mogłam znaleźć wzoru, więc zrobiłam je sobie sama :) Sądzę że prezentują się bardzo ładnie. No i pasują mi do wystroju pokoju :P
 
 
 
 

Poniżej zamieszczam wzór podkładeczek. Może i Wy postanowicie zrobić sobie komplet idealnie pasujący do Waszego wnętrza :)
 
 



Pozdrawiam znad parującego kubeczka z aromatyczną kawą...
Udanego wieczoru!

***
 
 

6 komentarzy:

  1. no super :) są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki są śliczne. Na nich kawa musi smakować jeszcze lepiej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne , dziękuję za wizytę a u Ciebie zostaję na dłużej bo same cudeńka tu widzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne,kwiatuszkowe podstawki:)Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ze sama wykombinowałaś wzór :) Jest idealny! Podkładeczki pięknie się prezentują :) A kawa z rana absolutnie musi być! :)

    OdpowiedzUsuń