niedziela, 4 stycznia 2015

Papućki dr Dosi i zielone żabki

Witajcie w Nowym Roku!

U nas zauroczenie dr Dosią w toku! :) Obiecałam Wam co prawda pokazać owieczkę Besię, ale ciągle nad nią pracuję... odłożyłam ją na chwilę z potrzeb bardziej praktycznych - otóż, dzieciaki potrzebowały nowych ciepłych kapci do dziadków. W jeden wieczór popełniłam obie pary w zakresie bazy, ozdabianie skończyłam dzisiaj. I tak oto mogę się pochwalić dwiema noworocznymi parami cieplutkich bamboszków!

Wersja Julki - dr Dosia:

Włóczka: baza - Puchata Kotka; symbol dr Dosi - Kotek, obrobienie papućków - Darling
Szydełko: 3,5 mm / 2,9mm




Wersja Bartusia - uśmiechnięte żabki:

Włóczka: baza - Puchata Kotka
Szydełko: 3,5 mm


Kolorystyka papućków została narzucona odgórnie z racji małych zasobów grubej włóczki... przyznam, że nie przepadam za takimi robótkami. Oczywiście, grube włóczki mają swoje uroki w zakresie tempa przybywania robótki (to jest naprawdę SUPER!), niemniej drobniejszy ścieg i cieńsza włóczka powodują, że czapeczki i inne rzeczy wydają się być bardziej dopracowane, delikatniejsze... a o to przecież głównie chodzi :) Niemniej - dzieciakom ma być w nóżki ciepło, więc co robić :) Jak mus to mus.

***

Pozdrawiam wieczorową porą!

13 komentarzy:

  1. no rewelacja - ja czekam na klej antypoślizgowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa sa z antyposlizgami! Zapomnialam wstawic foty ;-) poprawie sie wieczorem

      Usuń
  2. Słodkie są ;) Kolorystyka kapciuszków dr Dosi bardzo do mnie przemawia :)
    Ciekawa jestem jak Puchata Kotka będzie sprawować się w intensywnym użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie zastanawiam. Pewnie everyday bylaby lepsza, jak zamowie to tez cos popelnie kapciowego :-) moze w koncu zrobie papucie dla siebie.... szewc bez butow chodzi :-P

      Usuń
  3. No to drDosia będzie super wyglądała , żabie paputki tez śliczne ,
    Ja sama dla siebie tez próbuje zrobić ale jakoś czasu brak , chyba musze wpisac siebie samą w kolejkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie fantastycznie kolorowo - super paputki ! Pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Również wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  5. Zażabkowałam się. Cudne te zielone:-)

    OdpowiedzUsuń