piątek, 26 grudnia 2014

Czapka Skalmar Obłynos - Squidward Tentacles

Witajcie w świątecznym klimacie!
Jak Wam mijają te święta? Mam nadzieję, że tak jak ja spędzacie je w gronie najbliższej rodziny i przyjaciół :)

Dziś ostatni post w tym miesiącu i 2014 roku a zarazem druga czapka w wyzwaniu 12 czapek w jeden rok! Czapka powstała na prośbę szwagra, który nie wiedzieć czemu zapragnął chodzić w czapce z bohaterem kreskówki "SpongeBob Kanciastoporty" - wiecznie niezadowolonym z życia Skalmarem Obłynosem. Znacie tego kolesia? :)



Czapka została zrobiona w oparciu o projekt znaleziony w sieci Nie posiadam do niego wzoru - po prostu robiłam ze zdjęcia tak, jak mi się wydawało, że będzie ok :)


 
 
***
 
Pozdrawiam Skalmarowo! :)
 
 


12 komentarzy:

  1. Świetna czapa :) ,
    ja tylko w oparciu o kreskówki lub zdjęcia robię maskotki , czasem tak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A gdzie Twoja grudniówka? Po listopadowej rogatej czekam na coś ciekawego w Twoim wykonaniu! :D

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, że pamiętasz moją listopadową czapkę :)))
      Ale grudniowa będzie bardzo zwyczajna..... Następne "pomysły" to już na wiosenne klimaty :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapa:-)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka! Rozbawiły mnie te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  6. Genialna czapka. Squidward jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tu kolorowo i pomysłowo:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tu kolorowo i pomysłowo:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajcowa ta ostatnia czapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń