piątek, 24 października 2014

Pożegnanie z przedszkolem

Obiecałam pouzupełniać stare wpisy, więc nie dziwcie się, że będzie trochę o minionym czerwcu... :)
***
Bartuś w tym roku zmieniał przedszkole. Przyczyn było kilka, zadecydowała głównie logistyka i zmienione przepisy związane z rekrutacją. Przyznam, że nie byłam zwolenniczką tej zmiany, choć Bartuś przyjął informację o nowym przedszkolu z zaciekawieniem i radością (dopiero teraz wspomina z rozrzewnieniem stare przedszkolne dzieje i próbuje forsować powrót).

Zakończyliśmy rok szkolny w czerwcu i czas się było pożegnać z dotychczasowymi Paniami. Bartuś zaniósł do przedszkola haftowany obrazek z podziękowaniem dla Pań. Jako, że grupa Bartka nosiła nazwę "Kotki" toteż i obrazek oczywiście musiał być kotkowy.

A tak się prezentuje w całości:


W rogu przyklejona jest papierowa rozetka zrobiona wg instrukcji Lorrie Everitt z naklejonym digi stempelkiem stworzonym przez Novinkę


Wzór na kotka znajdziecie TUTAJ. Haftowałam muliną Ariadną, korzystając z przelicznika Abakan i muszę przyznać, że dość dobrze polskie kolory odpowiadają DMC. Różnica w kolorystyce pomiędzy wzorem a moją wersją kotka wynika z zamieszania jakie powstało z mulinami. Otóż na zestawieniu kolorów do wzoru są wszystkie muliny do 4 wersji kotkowych haftów i wszystkie muliny kupiłam... A gdy przyszło do haftowania - Bartusiowi bardzo spodobały się papierowe nakładki na muliny, na których opisane są numery kolorów i... oczywiście użyłam nie tego fioletu. No cóż, myślę że ta wersja też nie jest najgorsza. :) A tak kotek wygląda z bliska:



 

Z drugiej strony krótki wierszyk i dedykacja dla obu Pań, które przez dwa lata uczyły Bartusia. 



I prezencik gotowy! :) Kokarda zawiązana wg instrukcji STĄD.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz